L’ajuntament de Borriana i l’associació Mimame emeten un comunicat, per la polémica de la lactancia en la pisina municipal

412
L’Ajuntament de Borriana i l’Associació Mímame de suport a la lactància i criança, han emès el següent comunicat conjunt després de la reunió celebrada aquest matí al consistori:
  • El Servei Municipal d’Esports i l’associació redactaran una normativa específica sobre la lactància materna a la Piscina Municipal, que recollirà expressament (igual que no es permet menjar ni beure) que no es pot alletar dins del vas de la piscina, cosa que sí que està permès a la resta de les instal·lacions sense major problema.
  • Les dues parts admeten que el fet que aquesta norma no estigui recollida actualment en cap reglament ha provocat aquest malentès, solucionat ja amb el compromís de plasmar per escrit.
  • Queda clar, a la vista dels fets ratificats per ambdues parts, que en cap moment es va expulsar de la piscina a la mare.
  • Tant l’Ajuntament com Mímame reconeixen el compromís municipal des de fa més d’una dècada en l’atenció a les mares i el respecte i ajuda a la lactància materna en diferents activitats, tant al Servei Municipal d’Esports com en altres serveis com el Servei d ‘Atenció al Desenvolupament Infantil (ADI) o en les activitats del Centre Municipal de les Arts Rafel Martí de Viciana.